Gyakran ismételt kérdések

  1. Milyen átvételi módokra van lehetőségem? Mennyibe kerül a szállítás? Mennyi idő alatt kapom meg a termékeket?

  Többféle átvételi mód is rendelkezésre áll!

  • házhozszállítás futár szolgálattal- 1.430 Ft
  • Postapont (Mol / Coop / MPL csomagautomata)- 1250 Ft
  • postánmaradó ajánlott küldemény- 1.250 Ft
  • személyes átvétel- ingyenes (előre egyeztetést követően Pécelen- nem rendelkezünk üzlethelyiséggel!)

 Raktáron lévő termékeink szállítási ideje (minden termék raktáron van, amit kosárba lehet helyezni, és NEM EGYEDILEG KÉSZÜL) a termék feladását követően 2 munkanap! Ez eltérhet az egyedileg készített termékek esetében, és a nem raktáron lévő termékek esetében!

Raktáron lévő termékeinket személyes átvétel esetében akár már a rendelés napján átvehetik előzetes egyeztetés után!  

  1. Milyen módon tudom kiegyenlíteni a vételárat?
  • előreutalással- bármelyik átvételi lehetőség esetén választható
    A vásárlása végösszegét a megrendelését követő 3 munkanapon belül az alábbi számlaszámra kell elutalni. A közleménybe kérjük feltüntetni a megrendelés azonosítószámát!

Kedvezményezett: Papp- Csepi Babett

Bank: Gránit Bank

Számlaszám: 12100011-17973575

  •   ingyenes bankkártyás fizetéssel- bármelyik átvételi lehetőség esetén választható

Cégünk a - számos nagy cég által is kedvelt- Barion Payment Zrt.-vel kötött szerződést, így az elektronikus fizetés az ő rendszerünkön keresztül történik. Biztonságosan és kényelmesen fizethetsz a bankkártyáddal, vagy előre feltöltött egyenleggel. A Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény. A böngésző zöld színnel jelzi, ha a fizetés biztonságos, és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja. A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki. További részletek itt: https://www.barion.com/hu/

 Mindegyik fizetési mód 100 %-ban biztonságos, így nem kell attól tartania (ami külföldi vásárlásoknál gyakran elő szokott fordulni), hogy bankkártyájának az adataihoz illetéktelen személyek hozzájutnak, visszaélnek

  • utánvét

Csomagautomatánál csak bankkártyával tud fizetni
Házhoz szállítás esetén mind bankkártyával, mind készpénzzel- 490 Ft az utánvétkezelés ára

 

A nem raktáron lévő, egyedileg készülő termékeinkre vonatkozó speciális szabályok

  1. A vételáron kívül tényleg nem kell fizetnem semmi mást? Nincsen szállítási költség sem és semmilyen más rejtett költség? Hogy hogy ilyen alacsonyak az árak?

 A webáruházban a termékek mellett feltűntetett vételár tartalmaz minden költséget, így a vásárlási folyamat előrehaladtával sem fog felugrani egy olyan ablak, amiben a szállítási költség felszámolásra kerülne!
Azért tudnak ilyen alacsonyak lenni az árak, mert közvetlenül a forgalmazóval állunk kapcsolatban- ennek csupán annyi a hátránya, hogy hosszabb a szállítási idő.

Egy szó mint száz, ingyenes a házhoz szállítás! 

  1. Milyen módon tudom kiegyenlíteni a vételárat, utánvételes postázásra van lehetőség?

Utánvétes fizetési módot ezekben az esetekben nem áll módunkban elfogadni, hiszen egyedileg legyártott termékekről van szó!  

  • előreutalással
    A vásárlása végösszegét a megrendelését követő 3 munkanapon belül az alábbi számlaszámra kell elutalni. A közleménybe kérjük feltüntetni a megrendelés azonosítószámát!

Kedvezményezett: Papp- Csepi Babett

Bank: Gránit Bank

Számlaszám: 12100011-17973575

  •  ingyenes bankkártyás fizetéssel

Cégünk a - számos nagy cég által is kedvelt- Barion Payment Zrt.-vel kötött szerződést, így az elektronikus fizetés az ő rendszerünkön keresztül történik. Biztonságosan és kényelmesen fizethetsz a bankkártyáddal, vagy előre feltöltött egyenleggel. A Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény. A böngésző zöld színnel jelzi, ha a fizetés biztonságos, és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja. A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki. További részletek itt: https://www.barion.com/hu/

 Mindegyik fizetési mód 100 %-ban biztonságos, így nem kell attól tartania (ami külföldi vásárlásoknál gyakran elő szokott fordulni), hogy bankkártyájának az adataihoz illetéktelen személyek hozzájutnak, visszaélnek

3. Ki hozza majd a csomagom, mennyi a szállítási idő?

Termékeinket a Magyar Posta szállítja, a kézbesítés gyorsaságát nem tudjuk szabályozni, a csomagokhoz tartozó csomagazonosító szám kizárólag a feladást, a szállítási státuszt, és a kézhezvételt jelzi.

A hivatalos szállítási idő kb. 20 munkanap, általában 2-4 hét. Konkrét, előre meghatározott időpontra nem tudunk szállítást vállalni.

4. Több terméket rendeltem, de csak egy érkezett meg. Akkor most valami baj van? Mi történik, ha nem veszem át a csomagom?

 Minden csomag külön-külön érkezik, mert számos Forgalmazóval állunk kapcsolatban, és a postai költségeket így lehetett minimalizálni!

A posta az át nem vett termékeket csak 10 napig tárolja, ez időn belül átvehető a helyi postán, ezután automatikusan visszaküldik a feladónak. Ebben az esetben a visszatérítés alkalmával termékenként 1.890.- Ft a vevőt terheli.

5. Mit tegyek, ha nem érkezik meg a termék?

 Amennyiben a termék nem érkezik meg a vállalt határidőm belül, úgy kérjük, azt jelezze az info@onlinemarketplace@gmail.com email címen, és azonnal, de maximum 7 napon belül visszautaljuk a vételár 100%-át. Visszautalást csak magyar bankszámlaszámra tudunk indítani, házhoz készpénzben nem tudjuk küldeni.

 

  • Általános tudnivalók
  1. Milyen formában kapom meg a számlát, garancia?

 A vállalkozás tevékenységéről vagy a termékről (attól függően, hogy saját termékről, vagy közvetítettről van szó) a számlát a fizetés teljesítésekor állítjuk ki és elektronikus úton küldjük el. Minden termékre garanciát vállalunk. Amennyiben a termék nem nyerné el a vásárló tetszését, vagy nem felel meg a méret, lehetősége van vissza küldeni! 

  1. Hova tudom visszaküldeni a terméket elállás esetén?

 Kérjük, amennyiben bármilyen panasza van a termékkel/termékekkel kapcsolatban, írjon nekünk e-mailt (info.onlinemarketplace@gmail.com ) és küldje meg részünkre a kitöltött elállási nyilatkozatot. A visszaküldést a termék megérkezése után 14 napig teheti meg, az ez időn túl feladott csomagok esetén nem vállaljuk a visszatérítést. Minden csomagot, amit vissza kíván küldeni, csak nyomon követhető módon áll módunkban elfogadni. A weboldal üzemeltetője ügynöki közvetítést lát a partner és a forgalmazó között, azonban a visszárut a legtöbb webáruházzal ellentétben nem külföldre kell visszaküldeni, hanem egy megadott magyarországi címre. 

  1. Egy esetleges minőségi probléma esetén kihez fordulhatok?

 Az Online Marketplace csapata a meghirdetett termékek mindegyikét ellenőrizte, és csak ezután kerülhet be a webáruház kínálatába. Ennek ellenére minimálisan, de előfordulhatnak problémák, így kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal írásban az info.onlinemarketplace@gmail.com email címen. Részletesen, akár fényképekkel, videóval dokumentáltan küldje meg részünkre a problémát, mivel minden egyes esetet kivizsgálunk, és jogos igény esetén kártalanítjuk a vásárlót részben, vagy egészben!